Умови гарантії і повернення

Гарантія:

  1. Гарантія на будь-який товар у нашому магазині — 3 місяці, якщо в описі товару не вказаний інший термін. 
  2. Гарантія поширюється на будь-який вид виробничого браку. У тому числі биті пікселі (якщо їх наявність не обумовлено окремо)
  3. Гарантія не поширюється на товар, пошкоджений в результаті неправильної установки або експлуатації.
  4. Гарантія на вживані товари не поширюється, але ви можете їх повернути протягом 2 тижнів.
  5. Приклади не гарантіних випадків:
    • якщо пробіл чи інші кнопки спрацьовуть при натисканні по центру, а не з будь-якого кута;
    • кнопки наисткаються *не так* як на старій клавіатурі;
    • номер на деталі відрізняється від фото, але при цьому збережено відповідні характеристики і зовнішній вигляд товара;
    • наявність пошкоджених субпікселів;
  6. Всі інші можливі випадки регулюються Законом про захист прав споживачів.

Поверення:

  1. У разі якщо товар не підходить або виявився дефектним можливе повернення!
  2. Повернення товару гарантовано приймається протягом 2 тижнів. У разі більш тривалого терміну магазин залишає за собою право змінювати умови повернення при виникненні об'єктивних причин.
  3. Повернення товару, установка якого вимагає пайки (наприклад, роз'єми, кабелі), можливе тільки якщо товар не встановлювався, тобто збережений первинний товарний вигляд. Прохання перевіряти сумісність і працездатність до установки. Особливі умови оговорюються попередньо.
  4. До остаточного встановлення шлейфа матриці не знімайте захисну плавку з клейкої частини.
  5. Якщо повернення відбувається з вини магазину (помилкове відправлення, неправильне фото в описі), магазин приймає повернення новою поштою виключно через послугу — легке поверння. Якщо цю послугу неможливо оформити з об'єктивних причин, тоді магазин може сплатити доставку поверння. Але тоді магазин не компенсує вартість доставки до отримувача.
  6. Якщо покупець за своєю помилкою купив не той товар, то із вартості повертаємого товару віднімаються витрати магазину на доставку. Остаточне рішення про необхідність компенсації або оплати вартості доставки приймає магазин.
  7. Магазин не несе відповідальності за помилку, з будь яких причин, якщо замовлення зроблено по телефону.
  8. Увага! Товар на повернення приймається в тому самому пакуванні, що відправив магазин або аналогічному. В іншому разі пошкодження, нанесені товару при перевезені, можуть бути причиною відмови у обміні чи поверненні.

Процедура обміну по гарантії:

  1. Повідомити нам про проблему і проконсультуватися про можливість неправильного встановлення деталі з нашим фахівцем по телефону (Skype, Telegram, Viber);
  2. Відправлення здійснюється Новою Поштою або Укрпоштою
  3. Відправлення здійснюється за рахунок покупця, якщо не був оговорений інший варіант;
  4. У разі відправлення гарантійного товару післяплатою без попередження магазин залишає за собою право не забирати посилку, і всі витрати з доставки, повернення і повторного відправлення лягають на відправника;
  5. Відправлення заміни здійснюється після підтвердження нашим фахівцем стану, що підлягає гарантії і виникнення гарантійного випадку. Для постійних і оптових покупців можливі особливі умови;
  6. У разі відсутності товару для заміни, магазин відшкодовує вартість товару. Гроші за доставку та інші додаткові витрати не компенсуються. Гроші за товар повертаються перерахуванням на картку покупця в форматі iban або по номеру картки та коду ІПН. Готівкою повернення грошей здійснюється лише у Черкасах.

Процедура повернення:

  1. Повідомити нам про ваше бажання повернути товар по телефону (Skype, Telegram, Viber);
  2. Відправлення здійснюється лише Новою Поштою або Укрпоштою;
  3. Відправлення здійснюється за рахунок покупця, якщо не був особливо оговорений інший варіант;
  4. У разі відправлення товару післяплатою або без попередження магазин залишає за собою право не забирати посилку, і всі витрати з доставки, поверненню і повторного відправлення лягають на відправника;
  5. Повернення грошей здійснюється після підтвердження нашим фахівцем відсутності пошкоджень у товару та збереження товарного вигляду впродовж 7-ми днів;
  6. Гроші за доставку та інші додаткові витрати не компенсуються. Гроші за товар повертаються перерахуванням на картку у форматі iban чи на рахунок підприємства. Готівкою повернення грошей здійснюється лише у Черкасах.
  7. Оплата покупцем оформленого в інтернет-магазині замовлення означає повну згоду покупця з умовами повернення і обміну.
keyboard.net.ua logo
CMS dSQL. ©2006-2016 Surin S. B., aka SunSB. mailto:sunsb{at}narod.ru